donderdag 11 april 2013

Update, week 15:

Halve Hits
- Afrojack VS. Keane - Sovereign Light Café
+ Alain Clark - Back In My World 
- Carly Rae Jepsen - Tonight I'm Getting Over You
- Duke Dumont - Need U (100%)  
- Justin Timberlake - Mirrors
- Klangkarussell - Sonnentanz
+ Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop
- Matt Simons - With You
+ Nicky Romero & Nervo - Like Home
- The Script - If You Could See Me Now
+ Train - Mermaid
+ Will.I.Am ft. Britney Spears - Scream & Shout
- Zedd ft. Foxes - Clarity

Weg:
* Armin van Buuren - Waiting For The Night, naar Oude Hits.
* Avicii VS. Nicky Romero - I Could Be The One, naar Oude Hits. 
* Hardwell - Apollo, naar Oude Hits. 
* Rihanna ft. Mikky Ekko - Stay, naar Hits.
* The Lumineers - Ho Hey, naar Hits. 

Overige Veranderingen:

* Daddy's Groove - Stellar, naar Oude Hits.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten