maandag 23 november 2015

Nieuwe Hits (C-Rotatie), Week 47:

Miss Montreal - Love You Now (Alarmschijf)
- Eva Simons & Sidney Samson - Bludfire (Dancesmash) 
- Afrojack - Unstoppable
Ariana Grande - Focus
Armin van Buuren & Cimo Fränkel - Strong Ones
- Avicii & Zac Brown Band - Broken Arrows
- Charlie Puth & Meghan Trainor - Marvin Gaye

Coldplay - Adventure Of A Lifetime
- Drake - Hotline Bling
- Felix Jaehn & Polina - Book Of Love
- James Bay - If You Ever Want To Be In Love
Lukas Graham - 7 Years
- Mr. Polska & Ronnie Flex - Niemand
Shaun Frank & KSHMR ft. Delaney Jane - Heaven
Shawn Mendes - Stitches

Zara Larsson & MNEK - Never Forget You

1 opmerking:

  1. Hallo,

    Sinds vandaag heb ik jouw site ontdekt en ik vind het top dat jij de airplay van 538 bijhoudt! Ik heb hieronder een aantal vragen en ik hoop dat jij ze kan beantwoorden:

    1. Op basis van wat baseer jij de A, B en C-Rotatie, dus hoe vaak moet een plaat gedraaid worden om in de lijst van A-Rotatie te staan?
    2. Waar haal jij de bronnen van de 538 airplay?
    3. Heb je ook een lijst welke oude hits vaak op 538 worden gedraaid, hiermee bedoel ik hits als "REM - Losing my Religion" en "Train - Drops of Jupiter" etc.

    Nogmaals hoop ik dat je mijn vragen kan beantwoorden.

    Keep up the good work!

    Met vriendelijke groeten,

    Leon

    BeantwoordenVerwijderen