woensdag 13 februari 2013

Update, week 7;

Halve Hits
+ Alicia Keys ft. Nicki Minaj - Girl On Fire
- Bruno Mars - When I Was  Your Man
- Calvin Harris - Sweet Nothing
- Conor Maynard ft. Ne-yo - Turn Around  
+ Hardwell - Apollo
- Icona Pop - I Love It
- Maroon 5 - Daylight 
- Matt Simons - With You 
- Nielson - Beauty & De Brains
- Staygold ft. Style Of Eye & Pow - Wallpaper
+ Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
- The Opposites - Hey DJ
- Tom Odell - Another Love

Weg:
* Adele - Skyfall, naar Oude Hits. 
* Avicii VS. Ricky Romero - I Could Be The One, naar Hits. 
* Labrinth & Emeli Sandé - Beneath Your Beautiful, naar Oude Hits. 

Overige Veranderingen:

* Basto - Gregory's Theme, naar Classic Hits.
* Snoop Dogg VS. David Guetta - Sweat, naar Classic Hits.
* Studio Killers - Ode To The Bouncer, naar Classic Hits.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten