woensdag 20 februari 2013

Update, week 8:

Halve Hits
- Alicia Keys ft. Nicki Minaj - Girl On Fire
- Bruno Mars - When I Was  Your Man
- Calvin Harris - Sweet Nothing
- Conor Maynard ft. Ne-yo - Turn Around  
- Hardwell - Apollo
- Icona Pop - I Love It
+ Justin Timberlake & Jay-Z - Suit & Tie 
+ Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop
- Matt Simons - With You 
+ One Direction - Kiss You
+ Robbie Williams - Candy
- Staygold ft. Style Of Eye & Pow - Wallpaper
- Tom Odell - Another Love

Weg:
* Maroon 5 - Daylight, naar Hits. 
* Nielson - Beauty & De Brains, naar Oude Hits. 
* Taylor Swift - I Knew You Were Trouble, naar Oude Hits.
* The Opposites - Hey DJ, naar Oude Hits. 

Overige Veranderingen:

* Bingo Players & Far East Movement - Get Up (Rattle), van de Playlist. 
* Redfoo - Bring Out The Bottles, van de Playlist.
* Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up,  naar Oude Hits.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten